خبر فوری

گشایش نمایشگاه هفته دفاع مقدس در سیریک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرگرد پاسدار سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس در شهرستان سیریک گشایش یافت.
وی افزود: این نمایشگاه با ۲۸ غرفه شامل غرفه بازسازی فضای جبهه و جنگ، عکس و پوستر، کتاب، محصولات فرهنگی، تجهیزات و ادوات جنگی، به نمایش گذاشته شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک افزود: به تصویرکشیدن دلاورمردی‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان از اهداف بر پایی این نمایشگاه است.
سرگرد پاسدار سید حسن فاطمی گفت:: دراین نمایشگاه عملیات بدر نیز بازسازی شد.
این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در بوستان ساحلی سیریک برای بازدید عموم دایر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید