خبر فوری

کاهش داد و ستد‌ها تا پایان هفته/ با شروع فعالیت‌های اقتصادی، وضعیت قیمت‌ها مشخص می‌شود

رئیس اتحادیه طلا و سکه گفت: امروز به دلیل نیمه فعال بودن بازار‌، دادوستد‌ها به حداقل رسید و با شروع فعالیت‌های اقتصادی، وضعیت قیمت‌ها مشخص می‌شود.

کاهش داد و ستد‌ها تا پایان هفته/ با شروع فعالیت‌های اقتصادی، وضعیت قیمت‌ها مشخص می‌شودمحمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش داد و ستد در هفته جاری خبر داد و گفت: با مشخص شدن وضعیت دادستد تا پایان هفته می‌توان گفت که قیمت طلا و سکه به کدام سمت و سو حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بازار تهران امروز شنبه ۳۱ شهریورماه تعطیل است، افزود: به‌دلیل ایام سوگواری سالار شهیدان بازار تا فردا تعطیل است و معاملات طلا و سکه به حداقل رسیده است.

بیشتربخوانید: قیمت سکه ۴ میلیون و ۵۲۱ هزار تومان شد/ پوند ۱۸.۸۰۱ تومان 

کشتی آرای، تصریح کرد: باتوجه به تعطیلی بازار در روز‌های گذشته، قیمت انس جهانی تا ۱۲۰۹ دلار افزایش داشته است که البته قیمت ارز و طلا و سکه هم از این امر مستثنی نبودند این درحالی است که امروز قیمت‌ طلا به نسبت روز‌های گذشته (سه شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه) با کاهش مواجه شده است.

رئیس اتحادیه طلا و سکه در پایان گفت: امروز به دلیل نیمه فعال بودن بازار‌، دادوستد‌ها به حداقل رسید البته با شروع فعالیت‌های اقتصادی، وضعیت قیمت‌ها مشخص می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *