خبر فوری

از دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار نقاشی برای اندروید تا پخش کننده صوتی و تصویری اندروید

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

  دانلود jetAudio Music Player Plus 9.4.0 موزیک پلیر جت آیدیو اندروید

نرم افزار jetAudio یکی از قدرتمندترین پلیرهای گوشی های هوشمند است. این نرم افزار ابتدا برای کامپیوتر عرضه شد اما به دلیل استقبال فراوان کاربران، نسخه موبایل آن نیز عرضه شد.

این نرم افزار اکنون با داشتن بیشترین امتیاز در بین پلیرها، به عنوان محبوب ترین پخش کننده صوتی انتخاب شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید موزیک های خود را با کیفیت بالا و در محیط کاربری بسیار زیبا و دلنشین گوشی دهید و از آن لذت ببرید.

jetAudio Music Player Plus  – برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Infinite Painter FULL v6.1.64 – نرم افزار نقاشی برای اندروید

شاید تا به حال شده  که بخواهید نقاشی کنید و هنر خود را  در این زمینه به تصویر بکشید. نرم افزار Infinite Painter FULL یک نرم افزار همه چیز تمام در زمینه نقاشی است. این نرم افزار روی سیستم عامل های اندروید و آی‌اواس قابل اجراست. ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است.

دانلود Infinite Painter FULL v6.0.62 - نرم افزار نقاشی برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Arc v6.9 تم آی او اس برای اندروید

گوشی‌های هوشمند امروزه نقش مهمی در زندگی بشر دارند، به گونه‌ای که عده ای بدون گوشی هوشمند زندگیشان مختل می‌‎شود. ممکن است بارها برایتان پیش آمده باشد که بخواهید تغییری در ظاهر تم سیستم عامل اندروید خود ایجاد کنید. نرم افزار Arc در این زمینه برای شما بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار تم گوشی اندروید شما را به آی او اس تبدیل می‌کند.

دانلود Arc v4.3 - تم آی او اس برای اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود VLC for Android 3.0.13 پخش کننده صوتی و تصویری اندروید

VLC for Android یکی از پلیرهای معروف کامپیوتری است که این بار پخش بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری را در تلفن همراهتان امکان پذیر می کند. نرم افزار VLC for Android در هنگام پخش فیلم ها امکان چرخش زاویه را به کاربران می دهد و شما می توانید در زوایای مختلف فیلم در حال پخش را مشاهده کنید. این نرم افزار تا کنون نزدیک به 50 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران دریافت کرده است.
  دانلود VLC 2.1.13؛ پلیر قدرتمند و پرطرفدار برای اندروید و Ios برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود MediSafe Meds & Pill Reminder 8.09.06336 برنامه یادآوری زمان مصرف دارو اندروید

حتما برای همه ما پیش آمده که گاها مریض شده ایم و دکتر برایمان قرص هایی تجویز کرده است تا در ساعاتی معین از آنها استفاده کنیم. اما مشغله های روزمره باعث می‌شوند که ما نتوانیم همیشه داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنیم. افرادی که این مشکل را همیشه حس می‌کنند ، نرم افزار MediSafe Meds & Pill Reminder می‌تواند به آنها کمک کند. این نرم افزار زمان دقیق مصرف داروهایتان را به شما اطلاع می‌دهد.

نرم افزار یادآوری دارو و وقت دکتر MediSafe +دانلود برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود شیر ایت SHAREit 4.5.28 جدیدترین نسخه شیریت مود شده اندروید

کاربران دستگاه های هوشمند با ظهور نرم افزاری انتقال سریع فایل از طریق وای فای دیگر فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریبا کنار گذاشته اند. معروف ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی ها زاپیا است اما این نرم افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی را محصول شرکت معروف لنوو Lenovo بر سرخود حس کرده است که SHAREit نام دارد. نرم افزار SHAREit سریع ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلت فرم) در جهان است.

دانلود 3.9.28 SHAREit برای اندروید، ios و ویندوز/ انتقال سریع فایل‌ها بین گوشی و کامپیوتر برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Microsoft Office Lens 16.0.1 برنامه اسکن متن برای اندروید

نرم افزار Microsoft Office Lens ابزار اسکن از مدارک است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کنید. این نرم افزار می توانید با برنامه OneNote متصل شود و یک خروجی از مدارک را در این نرم افزار قرار دهد. شما می توانید با اسناد خود، فایل های Word ،PowerPoint و PDF ایجاد کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Microsoft Office Lens برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Camera360 Ultimate 9.3.0 – نرم افزار دوربین پیشرفته اندروید

نرم افزار Camera360 Ultimate با حدود 500 میلیون دانلود در فروشگاه های اندروید و آی او اس به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های عکاسی برای گوشی های هوشمند تبدیل شده است. با استفاده از افکت ها و فیلتر هایی که در این نرم افزار وجود دارد می توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید.
دانلود Camera360 Ultimate  ؛ عکاسی و ویرایش عکس حرفه ای در اندروید و ios برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Soccer Stars 4.0.1 – بازی ستاره های فوتبال اندروید   امروزه بازی های آنلاین در میان مخاطبان طرافداران بسیاری پیدا کرده اند. این بازی ها به دلیل ماهیت اجتماعی که دارند برای کاربران جذاب هستند. بازی Soccer Stars نیز از این قبیل بازی ها است که توانسته با گیم پلی بسیار جذاب خودش گیمرهای بسیاری را به خود جذب کند.   دانلود Soccer Stars 3.8.1 – بازی ستاره های فوتبال   برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود 4G WiFi Maps & Speed Test. Find Signal & Data Now 5.42 – برنامه ردیابی شبکه اتصالات اندروید

” 3G 4G WiFi Maps & Speed Test (OpenSignal) “ به شما امکان می دهد تا پوشش و سیگنال های انواع شبکه های بی سیم مانند GSM, CDMA, 4G, 3G, 2G و WiFi را پیدا کنید و بدین ترتیب و با یافتن بهترین سیگنال، سرعت دریافت اطلاعات را بهبود بخشید. توسط این برنامه می توانید سیگنال های اطراف خود را ردیابی کرده، اطلاعات آن ها را مشاهده کنید و جهت قرارگیری آنتن آنها را ببینید و نیز قدرت و سرعت آنها را تست کنید. این برنامه سیگنال ها را به صورت راداری بر روی نقشه GPS گوشی نشان می دهد.

بهترین آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید + دانلود نرم افزار برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید