خبر فوری

بهره برداری از ۵ طرح عمرانی در رودان

به گزارش هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فیصل ضرغامی فرماندار رودان گفت:: ۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال در رودان به بهره برداری رسید.
وی افزود: این طرح‌ها شامل یک مرکز ترک اعتیاد با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال، ساختمان دهیاری بلاکستون با ۴۷۷ میلیون ریال اعتبار و ۱۲۰ متر زیر بنا، فاز اول روشنایی جاده آبنما شامل تامین ۲ کیلومتر روشنایی، آسفالت معابر روستای سردنگ کمیز به طول یک کلیومتر و یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال اعتبار و آسفالت معابر روستای برنطین به طول ۳ کیلو متر و نیم و ۸ میلیارد ریال اعتبار در حوزه عمران شهری و روستایی است.

فرماندار شهرستان رودان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سد آبخیزداری حوزه روستای بادفشان با ۴ میلیارد ریال اعتبار وگفت: این سد با ۷ متر ارتفاع، ۶۵ متر طول تاج، ۱ ونیم متر عرض تاج احداث خواهد شد و ظرفیت آبگیری ۵۱۰ هزار مترمکعب آب را بطور سالیانه دارد و حوزه آبخیز آن ۳۶۹۷ هکتار است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید