خبر فوری

کوشکنار شهری که تابلوی ورودی ندارد

هرمزبان:رئیس شورای اسلامی شهر کوشکنار از نبود تابلوی استاندارد جهت راهنمایی مسافرین و گردشگران مرکز توریستی بندر «تبن» و سرگردانی مسافرین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،وحید قاسمی رئیس شورای اسلامی شهر کوشکنار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان گفت: شهر کوشکنار از جاذبه‌های طبیعی و توریستی در بخش ساحل برخوردار است که وجود بندر «تبن» علاقمندان زیادی را از استان‌های همجوار به این ساحل جذب می‌کند.

وی اضافه کرد: اما نبود تابلوی ورودی شهر باعث شده بسیاری از مسافرین دچار سردرگمی شوند و دوبانده شدن مسیر باعث می‌شود چنانچه خودرویی از ورودی فاصله بگیرد مسیری طولانی و چندین کیلومتری برای بازگشتن به مسیر ورودی طی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کوشکنار با اشاره به پیگیری‌های مستمر بی نتیجه گفت: موضوع علائم ترافیکی ورودی شهر کوشکنار و ساحل زیبای «تبن» بارها از طریق اداره راه پیگیری کرده‌ایم اما تا کنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

قاسمی اظهار داشت: تابلوهای کوچک قدیمی برای سرعت زیر 80 کیلومتر و محدودیت مسافرین و گردشگران طراحی شده و از قدیم در سه راهی کوشکنار نصب شده بوده اما با تغییر شرایط و توجه به موضوعات گردشگری در شهرستان و سرعت بالای تردد در آزاد راه وجود تابلوی بزرگ و استاندارد راهنمای مسافرین و گردشگران ضروری است.

رئیس شورای شهر کوشکنار در پایان گفت: شهر کوشکنار با ساحل توریستی «تبن» یکی از مراکز تفریحی شهرستان پارسیان و بخش کوشکنار است که همه ساله و به ویژه در ایام نوروز میزبان هزاران گردشگر از استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان است.

منبع: خبرگزاری فارس(لینک)

انتهای پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید