خبر فوری

تشکیل ستاد هماهنگی اربعین در هرمزگان

اصغر جهانگیری دبیر ستاد اربعین استان هرمزگان در گفتگوبا  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،گفت: تلاش می‌شود تا از همه ظرفیت‌ها برای خدمت دهی بهتر به زائران کربلا استفاده شود.
وی در  افزود: برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر و شایسته و رفع موانع مهم‌ترین هدف تشکیل این ستاداست.
دبیر ستاد اربعین استان هرمزگان گفت:ارائه ویزای رایگان به اعضای کمیته ستاد اربعین با هدف حضور در کربلا برای بررسی خدمت رسانی به زوار از مصوبات این جلسه بود.
اصغر جهانگیری با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی موکب شلمچه افزود:آماده سازی موکب شلمچه در مرز ایران و عراق برای خدمت رسانی بهتر به زوار از کار‌های ویژه‌ای است که امسال انجام شده است.
وی نظارت بر ساماندهی و برگشت تجهیزات و اقلامی که به عراق می‌روند را از دیگر اموری عنوان کرد که امسال باید به آن توجه ویژه شود.
دبیر ستاد اربعین استان هرمزگان گفت: امسال نام نویسی زوارکربلا در شهریور ماه در دفاتر مجاز حج و زیارت و از طریق سامانه نیز  انجام می‌شود که آدرس سامانه و زمان دقیق ثبت نام به زودی اعلام می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید