خبر فوری

فرشید دستوان: واگذاری بیش از 4 هزار واحد مسکن مهر

هرمزبان:امروز در هرمزگان 4هزار و 599 واحد مسکن مهر به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: امروز صاحبان 4 هزار و 585 واحد مسکن مهر در بندرعباس ، 11 واحد در میناب و 3 واحد در رودان کلید خانه هایشان را تحویل گرفتند.
فرشید دستوان افزود: امروز دبستان شهید محمد نیکار و مجتمع تجاری مروارید شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس نیزبه بهره برداری رسید.
وی گفت: دبستان شهید محمد نیکار با دو هزار و 470 متر مربع زیربنا و 18 کلاس درس با هزینه 2 میلیاردو 17 میلیون تومان ساخته شده است.
وی افزود: مجتمع تجاری مروارید شهرک پیامبر اعظم (ص) نیز با مساحت هزار و 360 متر مربع و یک میلیارد و 128 میلیون تومان هزینه ساخت دارای 18 باب غرفه است.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: 6 مدرسه نیز تا مهر سال آینده و 6 مدرسه نیز تا پایان سال آینده در مسکن مهر هرمزگان به بهره برداری می رسد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم گفت: پرونده مسکن مهر کشور تا پایان سال 95 بسته می شود.
احمد اصغری مهرآبادی افزود: از 2 میلیون و 216 واحد مسکن مهر کشور تاکنون یک میلیون و 880 هزار واحد تحویل داده شده است.
وی گفت: اکنون 220 هزار واحد در کشور آماده بهره برداری است که نیاز به500 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیر ساخت ها دارد و دولت برای تامین این اعتبار موافقت کرده است.
وی افزود: با تامین این اعتبار ، واحد های آماده بهره برداری تا نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسند.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت یازدهم 692 هزار واحد با هزینه 35 هزار میلیارد تومان تحویل داده شد.
احمد اصغری مهرآبادی افزود: از 477 مدرسه پیش بینی شده در مسکن مهر کشور تاکنون 180 مدرسه ساخته شده است و بقیه تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد.
وی گفت: از 780 مسجد در مسکن مهر کشور تاکنون 432 مسجد ساخته شده است و 230 مسجد دیگر نیز تا سال آینده به بهره برداری میرسد.
از 55 هزار و 657 واحد مسکن مهر هرمزگان تاکنون 40 هزار و 638 واحد تحویل متقاضیان داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 3941

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید