خبر فوری

آمادگی جزیره کیش برای پذیرایی از 2 میلیون مسافر

هرمزبان:جزیره کیش برای پذیرایی از نزدیک به 2 میلیون مسافر نوروزی اماده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش با تاکید بر امادگی جزیره زیبای کیش برای پذیرایی از مسافران نوروزی گفت: با توجه به شرایط منطقه ای امسال استقبال از مناطق دیدنی کشور چشمگیر است و جزیره کیش هم یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری خواهد بود.
مونسان افزود: قیمت های بازار ها و هتل های کیش در ایام نوروز کنترل می شود و برنامه ای هم برای افزایش قیمت ها وجود ندارد.
رئیس جامعه بازاریان کیش در خصوص کنترل قیمت ها در ایام نوروز در بازار های کیش گفت: امسال با تمهیدات و مشوق های در نظر گرفته شده قیمت ها کنترل و از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری می شود.
خلیلی افزود: در ایام نوروز قرعه کشی های متعددی در بازار ها در نظر گرفته شده و با بسته های تبلیغی ، مسافران می توانند به راحتی از وضع بازار های کیش اطلاع پیدا کنند.
نایب رئیس جامعه هتلداران کیش هم با بیان اینکه نسبت به سال گذشته با افزایش 20 درصدی ظرفیت هتل های کیش مواجه هستیم گفت: امسال کیفیت خدمات هتل ها افزایش یافته و نرخ های اقامتی هم افزایش نمی یابد و این قیمت ها بر اساس نرخ های دو سال پیش است.
کرمی افزود: شماره تلفن 1178 هم برای بیان پیشنهاد، انتقاد و شکایت مسافران در نظر گرفته شده است.
محب خدایی ، معاون گردشگری سازمان منطقه ازاد کیش هم با اشاره به تشدید نظارت بر کلوپ های تفریحی و کنترل قیمت ها از تامین ارزاق عمومی و آمادگی مراکز درمانی کیش در ایام نوروز خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر: 3935

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید