خبر فوری

مزرعه پرورش بلدرچین در شهرستان سیریک راه اندازی شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرگرد سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت:مزرعه پرورش بلدرچین در شهرستان سیریک راه اندازی شد.

وی افزود: این مزرعه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع با ظرفیت ۱۵ هزار قطعه در روستای شهید مردان از توابع بخش بمانی شهرستان سیریک راه اندازی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: این واحد تولیدی با تسهیلات قرض الحسنه بیش از یک میلیارد ریالی طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی و ۲۰۰ میلیون ریال سهم آورده ساخته شده است.

سرگرد سید حسن فاطمی افزود:در این مزرعه در هر دوره ۴۵ روزه بیش از ۵ تن گوشت تولید می‌شود.

چهار نفر در این مزرعه مشغول به کار شدند.

گوشت بلدرچین سرشار از امگا ۳ برای تقویت هوش و حافظه، غنی از آهن، ویتامین‌های آ.، ب.، ث. و اسید‌های آمینه است و در افزایش مقاومت بدن، درمان بیماری آسم و تشنج، استحکام عضلات و استخوان‌ها مفید است.

بخش بمانی شهرستان سیریک با بیش از هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق سیریک واقع است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید