خبر فوری

محور ارتباطی ساحلی بندرعباس به بندرتیاب احداث می شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در بازدید از نوار ساحلی شرق بندرعباس، عنوان کرد: نوار ساحلی شرق بندرعباس به عنوان دروازه ورودی به مکران با احداث محور ارتباطی به بندرتیاب در شهرستان میناب متصل می شود که با ساخت این محور 30 کیلومتر از مسیر مواصلاتی بندرعباس به بندرتیاب کوتاه تر می شود.

وی ادامه داد: در مرحله نخست این طرح از انتهای بلوار خلیج فارس تا دانشگاه هرمزگان بیش از شش هزار هکتار زمین برای فضای گردشگری، ساخت شهرک های جدید و استقرار سرمایه گذاری در بخش های شیلاتی و صنعتی جانمایی می شود.

استاندار هرمزگان افزود: در این مرحله برای دسترسی آسان مردم به سواحل شرقی بندرعباس، در این منطقه بلوار ساحلی ساخته می شود.

همتی تصریح کرد: همچنین بزرگراهی به عرض 110 متر در این محور احداث و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: اعتبار این طرح ها از محل ارزش افزوده تامین می شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید