خبر فوری

۵ مصدوم در برخورد پراید و تیبا

حسن همتی مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: بعد از ظهر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو تیبا در محور شیراز به بیضا ۵ نفر مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: پس از اقدامات درمانی اولیه مصدومان حادثه با ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال داده شدند.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

حسن همتی به رانندگان توصیه کرد: مسافرانی که قصد سفر‌های طولانی دارند به چشم‌های خسته اعتماد نکنند و سرنشینان خودرو نیز به وضعیت جسمی و هوشیاری راننده توجه داشته باشند تا بتوانیم از وقوع چنین حوادث مرگبار جلوگیری کنیم.

بیضا در فاصله ۶۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید