خبر فوری

تصادف در محور دشت ارژن به قائمیه حادثه آفرید/بالگرد اورژانس به پرواز در آمد

حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: بعد از ظهر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ساندرو با یک دستگاه تریلی در محور دشت ارژن به قائمیه ۴ نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: ۳ نفر از مصدومان حادثه با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی انتقال داده شدند و یک نفر دیگر از مصدومان که کودکی ۱۰ ساله بود با بالگرد اورژانس به بیمارستان نمازی انتقال داده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

حسن همتی به رانندگان توصیه کرد: مسافرانی که قصد سفر‌های طولانی دارند به چشم‌های خسته اعتماد نکنند و سرنشینان خودرو نیز به وضعیت جسمی و هوشیاری راننده توجه داشته باشند تا بتوانیم از وقوع چنین حوادث مرگبار جلوگیری کنیم.

دشت ارژن در فاصله ۶۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید