خبر فوری
هرمزبان:

حوادث کوتاه از کشور

    
    کالای قاچاق
بوشهر- خبرنگار کیهان: فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: به همت دریابانان استان بوشهر 70 میلیارد و 946 میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.
سرهنگ ولی‌الله رضایی نژاد افزود: این کالاها شامل لوازم آرایشی، گوشی تلفن همراه، تبلت، برنج و انواع لاستیک وسایل نقلیه بودند.
وی اضافه کرد: دریابانان همچنین 23 فروند شناور را توقیف و  17 قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.  
سرقت اینترنتی
اصفهان- خبرنگار کیهان: فردی که به صورت اینترنتی از حساب یکی از شهروندان سرقت کرده بود در عملیات مأموران پلیس فتای شهرستان خمینی شهر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ 26 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ جعفری‌نژاد افزود: پلیس با انجام اقدامات علمی عامل اصلی برداشت غیر مجاز از حساب بانکی فرد شاکی را شناسایی و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کرد.
واژگونی خودرو
تبریز- خبرنگار کیهان: سرپرست روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از واژگونی یک دستگاه خودرو روآ در اتوبان پاسداران این شهرستان خبر داد.
موسوی اظهار کرد: یک دستگاه خودور روآ در مسیر اتوبان پاسداران به طرف میدان آذربایجان در حال حرکت بود که از مسیر منحرف و پس از برخورد با جدول میانی اتوبان واژگون و منجر به مصدومیت راننده شد.
وی با بیان اینکه راننده خودرو یک زن میانسال بود، افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت اصول ایمنی، عملیات امدادرسانی را با رهاسازی و  تحویل مصدوم به تکنسین‌های اورژانس، به پایان رساندند.
دستگیری سارق
همدان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامي شهرستان رزن از دستگيري چهار سارق و دو فروشنده مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.
محمد باقر سلگی با ‌اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با حضور پلیس‌های تخصصی، کوپ و ستادی در شهرستان رزن اجرا شد که در این طرح علاوه ‌بر دستگیری شش معتاد و دو نفر فروشنده مواد مخدر مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف شد.
وی بیان کرد: در ادامه این طرح، مقادیری اقلام ضد فرهنگی، دو فقره سرقت موتورسیکلت به همراه دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف، چهار سارق و 16 نفر جلبی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتشار تصویر
زاهدان- خبرنگار کیهان: رئیس ‌پلیس فتا استان سیستان‌و‌بلوچستان از دستگیری مردی که تصاویر خصوصی همسر سابقش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده بود خبر داد.
سرهنگ  علی سرحدی  گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی خانمی در اینستاگرام، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی ادامه داد: بلافاصله با پیگیری‌های فنی کارشناسان پلیس فتا و سرنخ‌های به دست آمده در فضای مجازی، عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروند زاهدانی در اینستاگرام شناسایی شد.
وی تصریح کرد: متهم همسر سابق شاکی بود و با انگیزه انتقام جویی عکس‌های شخصی وی را در فضای مجازی منتشر کرده بود.
قاچاق جوجه
شیراز- ایرنا: اتوبوس مسافربری که جوجه‌های رنگی غیرمجاز را حمل می‌کرد، در پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان آباده توقیف شد.
رئیس ‌اداره دامپزشکی شهرستان آباده گفت: اتوبوس مسافربری تهران به شیراز، داخل جعبه بار خود 700 قطعه جوجه را حمل می‌کرد‌، بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آباده، پس از بازرسی بار اتوبوس را توقیف و راننده متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردند.
وی ادامه داد: به استناد ماده 688 قانون مجازات اسلامی، اقدام این فرد تهدید علیه بهداشت عمومی دانسته شد و دادگاه وی را به یک سال حبس محکوم کرد.
فرخی گفت: با دستور دادستان این جوجه‌های مرغ به صورت بهداشتی معدوم شدند.
دستگیری کیف قاپ
مشهد- ایسنا: فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو خواهر به جرم سرقت از بانوان خبرداد و گفت: این دو خواهر که بومی منطقه نیستند به 38 فقره سرقت از بانوان به شیوه کیف بازکنی اعتراف کردند.
سرهنگ سید مجتبی ‌اشرفی اظهار کرد: از چندی قبل شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم داخل کیف‌های شان از قبیل وجوه نقد، طلاجات، مدارک شناسایی، گوشی تلفن همراه و… به پلیس شاهرود گزارش شده بود.
وی اضافه کرد: در تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس پلیس دو متهمی که قصد سرقت از یک خانم را داشتند شناسایی و دستگیر کردند.وی افزود: یکی از خواهرها، 35 ساله و سابقه‌دار بوده و تاکنون چند بار به علت جعل عنوان و هویت‌های متفاوت دستگیر و راهی زندان شده است.
سارق خودرو
بناب- خبرنگار کیهان: فرمانده نیروی انتظامی بناب از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بناب خبرداد.
سرهنگ سهراب شفقی با بیان اینکه متهم از سارقان حرفه‌ای خودرو است؛ گفت: طی بازجویی‌های پلیسی متهم به سرقت چهار دستگاه خودرو اعتراف و در بازدید از مخفیگاه وی تعداد چهار دستگاه خودرو سرقتی کشف و به صاحبان آنها تحویل داده شدند.
قاچاق باطری
کرج- ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف باطری قلمی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی سلیمانی گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین ماموریت به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک شده که پس از دستور توقف و بازرسی از آن تعداد 30 هزار عدد باطری قلمی به ارزش 400 میلیون ریال کشف کردند.
رد رشوه
هشتگرد- ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، گفت: ماموران وظیفه شناس کلانتری 16 شهر جدید هشتگرد، ضمن دستگیری دو نفر توزیع‌کننده مواد مخدر با صحت عمل خود 30 میلیون ریال رشوه متهمان را رد و آنها را به مراجع قضائی معرفی کردند. سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، با‌ اشاره به اینکه متهمان از توزیع‌کنندگان مواد مخدر بودند، افزود: مجرمان برای رهایی، پیشنهاد رشوه به مبلغ 30 میلیون ریال را به ماموران دادند که با صحت عمل پلیس ساوجبلاغ و رد رشوه مواجه شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید