خبر فوری

‌انتقاد امام جمعه میناب از ترسو خواندن مردم

هرمزبان:امام جمعه میناب گفت: در جشن شکرگزاری، ترسو خواندن 30 درصد از مردم که رای خود را به آیت‌الله نعیم‌آبادی دادند، توهین است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حجت‌الاسلام میرزامحمدحسین معتمدى‌فر ظهر امروز در خطبه‌هاى نماز عبادى سیاسى جمعه به 15 اسفند روز درختکاری اشاره کرد و اظهار داشت: نقش درخت در زندگی انسان غیرقابل وصف است. درخت شادی مومنین است و زمین بدون درخت، غیرقابل سکونت است.

وی افزود: جوان مینابی انواع نخل‌ها را نمی‌شناسد که چند نوع درخت خرما داریم و ما درباره درختان کوتاهی کرده ایم و روزدرختکاری را باید جدی بگیریم و باشد که درخت ازمظلومیت بیرون بیاید.

خطیب جمعه میناب با اشاره به انتخابات خبرگان در استان هرمزگان، عنوان کرد: انتظار بنده در مجلس خبرگان این نبود. پیرمردی که 25 سال روستا به روستای این استان رفت؛ حقش این نبود.

وی ادامه داد: دریک روستا از زدن عکس آقای نعیم‌آبادی جلوگیری کردند و این حقش نبود. این پیرمرد روستا به روستا رفت و خدمت کرد و بعضی حرف‌ها دل آدم را می‌سوزاند.

معتمدى‌فر اضافه کرد: بنده به منتخب خبرگان تبریک نمی‌گویم و تبریک من مشروط به چند نکته است. من به آقای صدر ایراد طلبگی دارم و شما احترام پیشکسوتی را رعایت نکردید.

امام جمعه میناب با انتقاد از منتخب جدید خبرگان استان هرمزگان، اظهار داشت: افراد معلوم الحال را از اطراف خود برانید چرا که پیروزی خودتان را پیش فروش کردید.

وی افزود: در جشن شکرگزاری، ترسو خواندن 30 درصد از مردم که رای خود را به آقای نعیم‌آبادی دادند، توهین است. بر آقای صدر الساداتی لازم است از گفته‌های خود برائت بجوید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس (hbref.ir/Wp)

کد خبر: 3868

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید