خبر فوری

تلفات حوادث رانندگی در استان سمنان 21 درصد افزایش داشت

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی نوروزی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش چشمگیر میزان تلفات حوادث رانندگی در استان سمنان نگران‌کننده است و باید اقدامات لازم برای کاهش آمار تصادفات در این منطقه اقدامی اساسی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 97 تاکنون بالغ‌بر 76 نفر جان خود را از دست دادند اذعان کرد: از این تعداد 52 نفر مرد و 24 نفر زن هستند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان بیان کرد: در این مدت بالغ‌بر 62 مورد حوادث جاده‌ای در استان رخ‌داده است تصریح کرد: در این مدت بالغ‌بر یک هزار و 450 مصدوم حوادث رانندگی شدند و به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه 944 نفر مرد و 506 نفر از مصدومان زن هستند تأکید کرد: مصدومان حوادث رانندگی در این مدت با افزایش 18 درصدی مواجه است.

نوروزی با تأکید بر اینکه 8 مورد تصادف در مسیرهای داخل شهری و 6 مورد سانحه در جاده‌های فرعی و روستایی استان رخ‌داده است اذعان کرد: استان سمنان با توجه به موقعیت جغرافیایی به‌شدت در معرض سوانح جاده‌ای به‌ویژه واژگونی خودرو است و این مسئله باید از سوی مسئولان رسیدگی شود.

وی با تأکید بر اینکه سمنان رتبه نخست را در مقایسه با سایر استان‌های کشور در بخش تلفات جاده‌ای دارد وی ابراز داشت: سال گذشته بیش از 5 هزار و 256 نفر در سوانح جاده‌ای این منطقه مصدوم شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید