خبر فوری

غرق شدن کودک 9 ساله در رودخانه چنار برم دنا

غرق شدن کودک 9 ساله در رودخانه چنار برم دنابه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حال کودک 9 ساله ای که دیروز در رودخانه بشار درمحدوده روستای چناربرم از توابع شهرستان دنا غرق شده بود، وخیم است.
جلال پوران فرد افزود: این کودک ساعت 19 دیروز در رودخانه بشار در محدوده چنار برم غرق شد که توسط مردم محلی از رودخانه خارج و به درمانگاه پاتاوه منتقل شده بود.
وی ادامه داد: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله تیم اورژانس میمند و بخش پاتاوه برای انجام اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با بیان اینکه احیای این کودک توسط تیم اورژانس میمند با موفقیت انجام شد اضافه کرد:پس از احیا و برگشت علائم حیاتی همچون تنفس و نبض، کودک به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل و هم اکنون وضعیت کودک ناپایدار و وخیم گزارش شده است.
استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1395 با تعداد 12 فوتی بر اثر غرق شدگی در رتبه ششم کشوری بر حسب جمعیت به ازای هر صد هزار نفر (پس از استان‌های گیلان، مازندران، خوزستان، لرستان و ایلام) قرار گرفت.
در سال 94 تعداد 13 نفر به دلیل غرق شدن در رودخانه‌ها و آبگیرهای استان جان باختند.
استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 66 رودخانه دائمی و فصلی یکی از استان‌های آسیب پذیر در زمینه غرق شدگی است و با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد.
در سه سال اخیر 30 نفر در رودخانه‌ها و آبگیرهای استان به دلیل غرق شدگی جان باختند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید