خبر فوری

نیاز به بیست پد فرود هلیکوپتر درشهرو جاده های استان همدان

نیاز به بیست پد فرود هلیکوپتر درشهرو جاده های استان همدانبه گزارش هرمزبان به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب معصومی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان در کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان افزود: استان همدان به بیست پد فرود هلیکوپتر درشهرو جاده ها ی استان نیازمند است.

وی ادامه داد: تعداد پایگاه های پیش بیمارستانی همدان از 10 پایگاه به 15 پایگاه رسیده است که در این زمینه 33 درصد افزایش داشته ایم.

معصومی با بیان اینکه وضعیت پایگاه های اورژانس در همدان وضعیت مطلوبی دارد، اظهار داشت: تا چهار سال آینده نیاز به افزایش نداریم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث  وفوریت های پزشکی همدان خاطر نشان کرد:بیش از 50 دستگاه آمبولانس جدید برای ناوگان اورژانس همدان خریداری شده است.
وی اظهار داشت: پارسال 200 هزار تماس با اورژانس همدان برقرارشد که از این تعداد تماس های برقرار شده 20هزار ماموریت انجام شد.
معصومی با اشاره به اینکه از ماموریت های انجام شده در سال گذشته 50 درصد آن متعلق به شهرستان همدان بوده است ادامه داد:تعداد172 ماموریت هوایی،989 ماموریت جاده ای و 18537 مورد ماموریت انجام شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید