دستگیری ۷۹۴ قاچاقچی و کشف بیش از 2 تریلیون ریال کالای قاچاق در سواحل خلیج فارس

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده دریابانی هرمزگان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی ارتقای امنیت مرزها و برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در 2 هزار و 400 کیلومتر از سواحل و مرزهای دریایی استان هرمزگان اجرا شد.

وی افزود: مأموران طی 3 ماه گذشته با اقدامات جهادی و کنترل شبانه‌روزی سواحل استان، مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل 2 میلیون و 954 هزار و 340 پاکت دخانیات، یک میلیون و 314 هزار و 641 بسته اجناس خوراکی، یک میلیون و 403 هزار و 988 پاکت نوشیدنی، 127 هزار و 594 دستگاه انواع لوازم خانگی، یک میلیون و 52 هزار و 492 ثوب البسه، 442 هزار و 237 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی،382هزار و 217 عدد قرص و مواد نیروزا، یک میلیون و 576 هزار و 875 لیتر سوخت و هزاران قلم کالای دیگر کشف کردند.

فرمانده دریابانی هرمزگان با اشاره به توقیف 499 دستگاه خودرو و شناور و دستگیری 794 قاچاقچی، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله های مکشوفه، 2 تریلیون و 28 میلیارد و 909 میلیون و 270 هزار ریال برآورد شده است.

سرهنگ خرم‌ روی در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان در شناسایی و کشف تخلفات مرزی، از عموم شهروندان و مرزنشینان فهیم استان خواست موارد مشکوک را در اسرع وقت به پاسگاه های مرزی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام لازم صورت پذیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید