آموزش بیش از ۶۲ هزار نفر ساعت در مراکز فنی و حرفه‌ای رودان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ،محمد مریدی سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان رودان گفت: در سه ماه نخست امسال بیش از ۶۲ هزار و ۲۸۲ نفر- ساعت در مراکز فنی و حرفه‌ای رودان آموزش اجرا شد.
وی افزود: از این میزان تعداد ۱۷ هزار و ۱۰۰ نفر- ساعت در بخش مرکز ثابت، ۲۴ هزار و ۷۸۸ نفر- ساعت در بخش آموزش زندان، ۱۹ هزار و ۵۰۶ نفر -ساعت در بخش آموزش روستا و ۸۸۸ نفر- ساعت در بخش کارآموزی در محیط کار واقعی آموزش اجرایی شده است.
سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان رودان گفت: تنظیم کار موتور، تعمیر کار لوازم سرد کننده تجاری و خانگی، سرویس ونگهداری خودرو، جوشکاری E۱-E۲، مونتاژکار ونصاب تابلو‌های برق، نصب و تعمیر کولر‌های پنجره‌ای و اسپیلت حرفه‌های آموزشی این مرکز هستند.
مریدی افزود: ۳۱۸ نفر از کار آموزان آموزش دیده در دو مرحله آزمون هماهنگ شرکت کردند که از این تعداد ۲۱۸ نفر موفق به دریافت گواهینامه مهارت فنی شدند.
وی گفت: ۵ آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای نیز در رشته‌های فناوری اطلاعات، مراقبت وزیبائی، وصنایع پوشاک و صنایع دستی در سطح شهرستان رودان فعالیت می‌کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید