خبر فوری

برگزاری کارگاه نمایش در شهرستان جاسک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرحمن لشکری‌زاده در این باره گفت: هدف از برگزاری این کارگاه سه روزه بالارفتن بینش و سطح حرفه‌ای بازیگران جاسکی و علاقه‌مندان بر تئاتر می باشد.

وی در ادامه گفت: با دعوت از مصیب داوری سرپرست و کارگردان گروه تئاتر جولاسک بندرعباس از هنرمندان بنام  هرمزگان به شهرستان جاسک، سعی بر تقویت بازیگری و کارگردانی در بین هنرمندان را داشتیم که خوشبختانه این ورکشاپ سه روزه بسیار مفید و ارزشمند واقع شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک عنوان کرد: هنرمندان در این ورکشاپ به موضوع "از ایده تا اجرا" پرداختند و با کارگردانی خود و انتخاب بازیگران برنامه‌های خود را اجرایی کردند‌.

وی تاکید کرد: به امید خدا و با همت هنرمندان گروه های نمایشی جاسک به جشنواره تئاتر هرمزگان فکر خواهیم کرد و با قدرتی مضاعف به جلو پیش خواهیم رفت.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید