خبر فوری

محسن رضایی: مجلس دهم نباید شبیه مجلس ششم شود/انگلیس فردا جواب دخالت خود را خواهد گرفت

هرمزبان: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت فردا جواب دخالت انگلیس را در صندوق‌های خواهند داد و خواهد گفت هیچگاه برای ایرانی تصمیم نگیرید و در امور ایران دخالت نکنید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام باحضور در برنامه تلویزیونی بخش خبری 21 با اشاره به انتخاب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، گفت: نظارت بر پیشرفت کشور بر عهده مجلس است و اینکه مجلس را در طول جریان و گروه خاصی ببینیم ظلم به ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: امنیت ملی کشور برای مجلس آینده بسیار مهم باشد، امروز سربازان ما ناامنی‌ها را 2000کیلومتر از مرزهایمان دور کرد‌ه‌اند، لذا این دفاع را باید نگه داشت، بنابراین مجلس دهم نباید مرعوب آمریکا و غرب باشد و باید بتواند امنیت کشور راحفظ کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این مطلب که اگر انگلیس بتواند انتخابات را مهندسی کند فردا امنیت ملی ما را نیز رامهندسی خواهد کرد و در این صورت دیگر ما امنیتی نخواهیم داشت، اظهار داشت: الان کشور با 7 رکود روبروست؛ رکود در تولید، رکود در تجارت، رکود در مسکن، رکود در عمران، رکود در سرمایه، رکود در علم و رکود در نفت از عمده رکود‌هایی است که کشور با آن روبروست و امروز با وجود رفع تحریم عربستان با اجرای طرح فریز به دنبال جلوگیری از صادرات نفت ایران است؛ لذا ما مجلس می‌خواهیم که این رکودها را از بین ببرد.

رضایی اقتدار را از دیگر مولفه‌های مورد توجه دانست و افزود: مجلس آینده باید به دنبال حفط اقتدار امروز کشور باشد؛ به عرستان طرحی داده‌اند تا ایران را تحقیر کند اما با اقدام خوب نیروی دریایی سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی به آنها گفتیم که وقتی اربابتان چنین وضعی دارد شما خفه خون بگیرید. بنابراین مجلس این اقتدار را حفط کند.

وی با بیان اینکه مجلس آینده مهمترین مجلسی است که تاکنون در ایران تشکیل شده است، اظهار داشت: مجلس دهم نباید شبیه مجلس ششم باشد و وقت ملت را بگیرد و درگیر منازعات باشد. مجلس باید بر دولت و قوه قضاییه نظارت کند و منفعل نباشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باید نمایندگانی انتخاب شوند که ازعهده مسائلی که مردم با آن مواجهند بربیاید. اگر مجلس سراغ گروه‌ها و کارهای سیاسی و حاشیه‌ای برود به وظایفی که اشاره شد نمی‌توانند برسند. ملت کسانی را انتخاب کند که مشکلات آینده را حل کنند.

رضایی با بیان اینکه حرف‌های من تعیین تکلیف برای ملت ایران نیست و از منظر کارشناس حرف می‌زنم، اظهار داشت: ملت فردا جواب دخالت انگلیس را در صندوق‌های خواهند داد و خواهد گفت هیچگاه برای ایرانی تصمیم نگیرید و در امور ایران دخالت نکنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشور ما دارای رهبر قدرتمند است که مسایل سیاسی را بخوبی حل و فصل می‌کنند و مجلس دهم باید دنبال اشتغال و تولید باشد و تا رهبری معظم است هیچ آسیبی به کشور از منظر سیاسی وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

کد خبر: 3813

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید