خبر فوری

محمد ملابیک: فولاد هرمزگان انحصار تولید قطعات نسوز در شرکت های اروپایی را شکست

هرمزبان:فولاد هرمزگان با دست یابی به دانش فنی تولید قطعات نسوز مخصوص مجرای تخلیه کوره های قوس الکتریکی؛ انحصار تولید این قطعه در شرکت های اروپایی را شکست.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،رییس واحد نسوز فولاد هرمزگان با اشاره به رویکرد قطع وابستگی در تجهیزات و مواد مصرفی مورد نیاز شرکت گفت: این قبیل محصولات و به کار گیری آنها در خط تولید، بنا بر اعلام بهره بردار نتایج حاصله رضایت بخش و معادل تولیدات شرکتهای نسوز مطرح اروپایی است.

محمد ملابیک با اشاره به چگونگی اجرای فرآیند تست این قطعات بومی سازی شده افزود: در مرحله تست این قطعات بر روی کوره شماره ۲ مجتمع فولاد هرمزگان انجام شد، با بررسی توپوگرافی های از نوع خوردگی این قطعات با مشابه خارجی آن خوردگی ها کاملاً شبیه به هم و در حد بسیار مطلوب بود.

وی گفت:تولید این محصول در داخل کشور با هزینه بسیار پایین تر و با رکورد مشابه با همتای خارجی سبب رفع وابستگی خارجی در این اقلام است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 3803

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید