خبر فوری

دعوت از مردم هرمزگان برای حضور در انتخابات

هرمزبان:مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مردم هرمزگان خواسته است تا با حضور دشمن‌شکن در انتخابات هفتم اسفند ماه، توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب کنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه هرمزگان خواسته است تا با حضور دشمن‌شکن در انتخابات 7 اسفندماه، توطئه‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران را نقش بر آب کنند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: انتخابات مظهر اقتدار و شکوه نظام جمهوری اسلامی ایران است که موهبتی الهی بشمار می‌رود تا بتوانیم در سرنوشت خویش سهیم بوده و گامی برای اعتلای نظام و کشور اسلامی‌مان برداریم.

بدون شک حضور با صلابت مردم سراسر ایران و بخصوص مردم هرمزگان به عنوان مرزنشینانی غیور و حافظان همیشگی خلیج فارس زمینه‌ساز اقتدار ملی و نمایش‌دهنده همدلی حداکثری برای ساختن آینده این سرزمین است.

در بیانیه مجمع نمایندگان استان هرمزگان تاکید شده که انتخابات میثاق ملی با خون پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است که حضور پرشور در آن ایفای رسالت سنگینی است که بر دوش همگان قرار گرفته‌است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 3782

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید