خبر فوری

جبران ضعف‌های تاریخی بهداشت و درمان هرمزگان نیازمند جهشی اساسی است

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، حسین هاشمی تختی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این پروژه اظهار کرد: این پروژه نتیجه همدلی و همکاری بین استانداری، نمایندگان، مسئولان و مردم و خیرین دارد.

وی با بیان این‌که هرمزگان در بخش بهداشت و درمان ضعف دارد، افزود: برای جبران عقب‌ماندگی‌های تاریخی این حوزه در استان نیازمند جهش‌های اساسی هستیم.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت در ادامه با اشاره به خدمات قابل‌تأمل جامعه خیرین به حوزه بهداشت و درمان استان و مؤسسات خیریه فعال در حوزه درمان به‌ویژه کودکان سرطانی افزود: اگر دل‌ها و قلب‌ها یکی شوند و مردم و مسئولان در کنار هم قرار گیرند می‌توان به‌راحتی استان را در مسیر توسعه با سرعت بیشتری جلو برد.

هاشمی تختی از این پروژه به‌عنوان نماد و مقطعی برای آغاز راهی جدید در حرکت حوزه بهداشت و درمان هرمزگان یاد و اظهار امیدواری کرد این بیمارستان در مقطع زمان‌بندی‌شده مدنظر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید