خبر فوری

تاکید امام جمعه بندرعباس بر لزوم همکاری مردم و دولت برای خروج از مشکلات اقتصادی

آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس بر لزوم همکاری دولت ، مجلس و دستگاه قضا برای خروج از مشکلات اقتصادی و ریشه کنی فساد تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه گفت: دولت ، مجلس و دستگاه قضا با جدیت و استفاده از تمام ظرفیت ها برای رفع مشکلات اقتصادی و ریشه کنی مفاسد این حوزه خصوصا در بازار طلا و ارز استفاده کنند.
آیت الله نعیم آبادی افزود: اینک استکبار جهانی از طریق فشار اقتصادی سعی در نابودی انقلاب دارد که مبارزه با آن نیازمند همکاری مردم و پشتیبانی همه جانبه آنها از عملکرد قاطعانه دستگاه های نظارتی و دولت است.
وی همچنین با تشکر ویژه از رئیس جمهور به دلیل موضع گیری حکیمانه و خردمندانه در خصوص تحریم ها علیه کشور افزود:
فرانسه و انگلیس که روزی بر بخش هایی عظیمی از دنیا سلطه داشتند اکنون خود زیر سلطه ترامپ هستند ولی مردم غیور و آگاه ایران اسلامی هیچ ابایی از ابرقدرت ها ندارند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: جمهوری اسلامی ایران در دنیا تنها کشور مستقل است و رمز این استقلال داشتن رهبری فقیه و عادل است.
آیت الله نعیم آبادی افزود: عفاف و حجاب موجب سلامت جامعه می شود و دشمنان همواره در طول تاریخ به دنبال حذف حجاب برای پیشبرد منافع خود بودند.
وی ارتقاء سطح آگاهی مردم به ویژه بانوان از نظر دینی در این خصوص و پیروی از فتوی مراجع بزرگ شیعه را برای مقابله با دشمنان حائز اهمیت برشمرد.
امام جمعه بندرعباس در پایان شهادت امام جعفر صادق (ع) را به مردم متدین ایران اسلامی تسلیت گفت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید