خبر فوری
هرمزبان:رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن 5 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند خبر داد.

واژگونی سمند 5 نفر را راهی بیمارستان کرد

شهیار میرخشتی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع یک سانحه رانندگی اظهار کرد: ساعت 17 و 10 دقیقه امروز، جمعه 15 تیرماه گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در قلعه تل از توابع شهرستان باغملک به مرکز اورژانس 115 اطلاع رسانی شد.

وی در ادامه بیان داشت: نیروهای امدادی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

میرخشتی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه منجر به مرگ شخص یا اشخاصی نشد، تصریح کرد: در این حادثه سبب مصدوم شدن 5 نفر شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان اذعان کرد: مصدومان حادثه بوسیله آمبولانس های اورژانس 115 به بیمارستان انتقال یافتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید