خبر فوری

واژگونی اتوبوس در جاده میناب ۹مصدوم داشت/انتقال یک مصدوم به شیراز

واژگونی اتوبوس در جاده میناب ۹مصدوم داشت/انتقال یک مصدوم به شیرازبه گزارش هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح روز جمعه یک دستگاه اتوبوس مسافری در ۲۵ کیلومتری جاده میناب به سمت بندرعباس واژگون شد. که ۹ نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه واژگونی اتوبوس فوتی نداشته است، عنوان کرد: مصدومان بلافاصله توسط آمبولانس های اورژانس جاده ای، چاه شیرین ، دوراهی تیاب و هلال احمر به بیمارستان میناب انتقال داده شدند.

نوروزیان خاطرنشان کرد: ۷ مصدوم به بیمارستان میناب منتقل شدند و دو نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی اظهارداشت: یک مصدوم به دلیل آسیب جدی و شدید به ناحیه پا و پارگی عروق با بالگرد اورژانس، به شهرستان لار و از آنجا نیز به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شده است. تمامی مصدومین وضعیت پایدار دارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید