خبر فوری

هماهنگی خوب دستگاه‌های مسئول برای مبارزه با قاچاق در استان

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، فریدون همتی در نشست مشترک ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان از مناطقی است که با پدیده قاچاق مواجه است، عنوان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی این استان اقدامات گسترده‌ای در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت داده‌اند و دستگاه قضایی در استان نیز با پرونده‌های مختلفی در خصوص قاچاق مواجه است.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های مسئول در استان هماهنگی خوبی برای مبارزه با قاچاق دارند و این امر موجب شده تا این اقدامات مؤثر واقع شود.

استاندار هرمزگان افزود: مجموعه‌های پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با سرعت و کیفیت مناسبی کارها را در استان انجام می‌دهند اما نیاز است این مجموعه‌ها به لحاظ امکانات و تجهیزات تقویت شوند.

همتی تصریح کرد: نیاز  است از مشارکت مردم در امر مبارزه با قاچاق استفاده کنیم تا در این کار موفق و مبارزه مؤثر همراه با رضایتمندی مردم داشته باشیم.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید