خبر فوری

مهراب افغان زهی: 18 مصدوم و 2 کشته حاصل برخورد با شترهای سرگردان در جاسک

هرمزبان:رییس اورژانس شهرستان جاسک گفت: از اول سال تاکنون برخورد با شترهای سرگردان 18 مصدوم و 2 کشته برای مردم جاسک به همراه داشته است و چندین خانواده را داغدار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مهراب افغان زهی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: شترهای سرگردان جاسکی که اغلب کشته یا مصدوم برای شهرستان به همراه دارند در سال 92 هفت کشته بر جای گذاشتند.

وی با بیان اینکه در سال 93 این رقم به 39 مصدوم و 4 کشته رسید، گفت: امسال نیز از اول سال تاکنون برخورد با شترهای سرگردان 18 مصدوم و 2 کشته برای مردم جاسک به همراه داشته است و چندین خانواده را داغدار کرده است.

افغان زهی عنوان کرد: این تنها آماری است که در اورژانس شهرستان به ثبت رسیده است و یقینا چیزی که در واقعیت اتفاق افتاده است بیشتر است، مردم جاسک زندگی و امرار معاش خود را با شتر می گذرانند نباید آنها را محدود کرد باید هدفمند شوند.

رییس اورژانس شهرستان جاسک بیان کرد: باید این معضل را جدی گرفت نباید به سادگی از خطری که جان کودکان و خانواده ها را تهدید می کند، گذشت.

وی افزود: سرگردانی شترها یک بحران جدی برای مردم جاسک ایجاد کرده است، نباید این روند ادامه داشته باشد و مسئولان این معضل را جدی بگیرند.

 

منبع: خبرآنلاین(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید