بانک های استان با مردم جاسک مدارا کنند/پیگیری صدور مجوز مرز رسمی گوگسر جاسک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسعود پاکزاد در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان جاسک که با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، عنوان کرد: برای رونق تولید و اشتغال در سطح روستاهای استان تسهیلات مناسبی از محل اعتبارات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر در حال توزیع است که باید برای جذب ٩٠٠ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت سهم استان تلاش کرد.

وی گفت: مدیران شهرستان جاسک نسبت به جذب این اعتبارات برای رونق تولید و اشتغال در روستاهای این شهرستان اقدام کنند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات بانکی اهالی شهرستان جاسک، بیان داشت: از مدیران بانک های عامل استان می خواهم با مردم شهرستان جاسک مدارا کنند و از اعمال اقدامات خارج از عرف و تحت فشار قرار دادن مردم این شهرستان خودداری کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: بخش خصوصی از بخش دولتی در ایجاد اشتغال موفق تر است و این بخش باید بیش از پیش تقویت گردد و این یک نگاه جدی و راهبرد اساسی ست.

پاکزاد با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری برای رفع محرومیت ها، تصریح کرد: مدیران شهرستان جاسک مشوق ها و زمینه های حضور سرمایه گذاران را در این شهرستان مهم استان فراهم کنند تا شاهد رشد و رونق این شهرستان باشیم.

وی گفت: مجوز هشت مرز رسمی در استان با پیگیری های دکتر همتی استاندار هرمزگان و معاونت اقتصادی استانداری صادر شده است که این اقدام مهمی در جهت تقویت معیشت مرزنشینان است و پیگیری صدور مجوز مرز رسمی گوگسر شهرستان جاسک در دستور کار جدی قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید