خبر فوری

صدور بیش از یک هزار و ۲۰۰ پروانه کسب در هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۲۱۴ پروانه کسب در استان صادر شده است که نشان از اشتغال زایی بالا در این بخش دارد.

وی بیشترین پروانه کسب‌های صادره را پس از بندرعباس به ترتیب به شهرستان میناب با پنجهزار و ۶۵۳ فقره، بندرلنگه سه هزار و ۴۲۳ فقره و بستک سه هزار و ۸۶ فقره عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: پروانه کسب‌های صادره استان هرمزگان به تفکیک رسته‌های توزیعی ۲۳ هزار و ۵۴۴ فقره، خدمات فنی ۸ هزار و ۳۳۴ فقره، تولیدی پنج هزار و ۵۱۶ فقره و خدماتی چهار هزار و ۳۶۲ فقره مشغول به فعالیت در استان هرمزگان هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید