خبر فوری

واردکنندگان 200 تن گوشت فاسد در هرمزگان دستگیر شدند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان سردار"عزیزاله ملکی"،گفت: پیرو اخبار واصله و رصد اطلاعاتی و اعلام سازمان دامپزشکی استان مبنی بر ورود غیر مجاز گوشت های منجمد خارج از شبکه دامپزشکی از شرق استان در اواخر سال گذشته و نگهداری آنها در 3 سردخانه در بندرعباس ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و انجام استعلامات از مرکز، مشخص شد پروانه های حمل بهداشتی ارائه شده این گوشت ها فاقد اعتبار بوده است.

سردارملکی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازدید میدانی مشخص شد که برچسب های موجود روی بسته های محصولات گوشتی از نظر تاریخ،تعداد و وزن با محتوای موجود در بسته بندی کاملا مغایرت داشته و از لحاظ خصوصیات ارگانیکی و ظاهری نیز با گوشت های مجاز وارداتی هیچ گونه همخوانی ندارند وهمچنین اسنادگمرکی ارائه شده این محموله نیز از طریق گمرک تایید نشده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه بررسی این پرونده، نمونه ای از این گوشت ها جهت انجام آزمایش به اداره دامپزشکی استان ارجاع که در نتیجه آزمایش مشخص شد که این گوشت ها به هیچ عنوان قابلیت مصرف ندارند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با بیان اینکه دراین رابطه200 تن گوشت فاسد، آلوده و غیر قابل مصرف توقیف و3 متهم طی چند روز گذشته دستگیرکه به همراه پرونده به مراجع قضائی ارجاع داده شدند خاطرنشان کرد: از مراجع وسازمان های مسئول درخواست داریم که باتوجه به گذشت چندین ماه از این پرونده نسبت به معدوم سازی این محموله اقدام نمایند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید