خبر فوری

۱۸ مصدوم در واژگونی مینی بوس در محور قدیم ساوه-همدان

به گزارش هرمزبان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ نعمت الله عزیزی سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: حادثه رانندگی جاده‌ای ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در ابتدای محور ساوه به همدان، روبروی زندان ساوه رخ داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه، بلافاصله نیرو‌های امدادی اورژانس شهری ساوه به محل سانحه اعزام شدند.

عزیزی بیان کرد: این سانحه جاده‌ای خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشت، اما ۱۸ نفر از سرنشینان مینی بوس بر اثر این حادثه دچار جراحت و مصدومیت شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط نیرو‌های اورژانس برای ادامه مداوا به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: براساس اطلاعات واصله حال عمومی مصدومان انتقال یافته مساعد بوده و برای هیچ مصدومی وخامت احوال گزارش نشده است.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید