خبر فوری
هرمزبان:نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها یکی از وظایف اصلی دولت و شورای اصناف است و نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسئولان متولی باید برخورد جدی با گرانفروشی داشته باشند.

با عاملان اصلی و دانه درشت‌ها در گرانفروشی برخورد شود

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، آیت الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: دولت نیز در مواردی مانند افزایش نرخ دلار باید با عاملان اصلی و دانه درشت‌ها برخورد کند تا نرخ‌ها شکسته شود و مردم در تنگنا و سختی نباشند.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: هجوم مردم برای خرید به بازارها و به‌دنبال آن انبار کردن کالاها توسط اصناف و بازاریان از علل اصلی گرانی و بی‌ثباتی بازار است.

وی افزود: نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها یکی از وظایف اصلی دولت و شورای اصناف است و نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسئولان متولی باید برخورد جدی با گرانفروشی داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس هم‌چنین با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید آیت الله «محمد بهشتی»(هفت تیر) و هفته قوه قضاییه(هفته اول تیرماه) تصریح کرد: قوه قضاییه در نظام اسلامی، پاک‌ترین نهاد است.

نعیم‌آبادی ادامه داد: هدف بیگانگان، ناامن کردن ایران اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام است، اما با تلاش شبانه‌روزی و به برکت وجود دستگاه قضایی، اطلاعات و نیروهای نظامی و انتظامی تاکنون موفق به این کار نشده و نخواهند شد.

وی با اشاره به جایگاه روحانیت و عالمان دینی در نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: طبق روایت منابع شیعه و اهل سنت، اهانت و شکست روحانیت و عالمان دینی، شکست اسلام را در پی دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: حفظ اسلام، در گروی حفظ روحانیت است و اگر ارتباط مردم با علما حفظ شود، دشمنان و در رأس آن آمریکا دیگر نمی‌تواند هیچ غلطی بکند و جامعه از خطر مصون است.

نعیم‌آبادی با اشاره به این‌که برخی بیان می‌کنند که مراجع تقلید حساب میلیاردی دارند، یادآور شد: پولی که در حساب مراجع تقلید است به‌عنوان شهریه به طلبه‌ها پرداخت می‌شود و هیچ مرجعی پولی که در حسابش است، از آن خودش نیست.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید