خبر فوری

امنیت پایدار کشور مرهون عملکرد مناسب قوه قضائیه

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت:یکی از دلایل امنیت پایدار کشور، عملکرد مناسب قوه قضاییه است.
 نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: این قوه یکی از پاکترین بازو‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
خطیب نماز جمعه بندرعباس با اشاره به لزوم شرط‌های عادل بودن، عالم بودن، آگاهی به امور قضایی، مدیر و مدبر بودن برای رییس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه کشور به عنوان یکی از ستون‌های نظام جمهوری اسلامی، نهادی کارآمد است که نمونه آن در هیچ کشوری وجود ندارد.
امام جمعه بندرعباس با تشکر از عملکرد مطلوب قوه قضاییه و با تاکید بر تلاش دشمنان برای بدبین کردم مردم نسبت به مسؤلان کشور گفت: مردم باید مراقب باشند که در دام توطئه‌های دشمنان اسلام گرفتار نشوند.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به روز اصناف ولزوم نظارت بر بازار گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان نظم در بازار می‌تواند مردم را خوشحال و دلگرم کند.
خطیب جمعه بندرعباس نقش مردم، اصناف و دولت را در کنترل قیمت‌ها و ایجاد نظم در بازار نقشی مهم و تاثیر گذار دانست.
رییس کل دادگستری هرمزگان نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اجرای عدل و داد و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب را یکی از مهمترین وظایف قوه قضاییه دانست.
حجت الاسلام اکبری افزود: ایجاد آرامش و امنیت در جامعه، مبارزه با فساد، قاچاق کالا و ارز، حمایت گسترده از سرمایه گذاران اقتصادی و خدمت به مردم از دیگر وظایف قوه قضاییه است که با حمایت مردم، قوه مجریه، مقننه و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌های کشور محقق می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید