خبر فوری

کارلوس کی در گفتگو با یک رسانه اسپانیایی: ما تمارض نکردیم /کارواخال بهتر است حواسش به راموس باشد

به گزارش هرمزبان به نقل از  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی روش،سر مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با رادیو « اوندا سرو» اسپانیا ادعای اسپانیایی ها مبنی بر این که بازیکنان ایران در دیدار روز چهارشنبه خود برابر لاروخا تظاهر به مصدومیت می کردند را رد کرد و رفتار سرخیو راموس در لیگ قهرمانان اروپا ، که محمد صلاح را مصدوم کرد، مورد انتقاد قرار داد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بازیکنان اسپانیا در طول بازی با ایران ، که با پیروزی 1-0 آنها به پایان رسید، از وقت کشی ایرانی ها شکایت داشتند. یک بار در دقیقه 39، پس از آنکه علیرضا بیرانوند به دلیل درد پا شروع به پریدن کرد، و اصرار داشت به داور بگوید که دیگو کاستا پایش روی پای  او گذاشته است، کاستا به شدت اعتراض کرد.

کی روش به  رادیو «اوندا سرو» (Onda Cero ) گفت: “من وقت کشی بازیکنانم را تکذیب می کنم. بازیکنانم از چالش های جدی رنج می بردند و به کمک نیاز داشتند. ما دو یا سه بازیکن را به دلیل خشونت بازی از دست دادیم. ما چهار ضد حمله داشتیم که اسپانیایی ها با خطا جلوی آنها را گرفتند و داور هیچ کاری نکرد و حتی یک کارت زرد هم نشان نداد. برای بازی بعدی ما دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت نداریم. این واقعیت است. “

دنی کارواخال بعد از بازی به آ اس گفت که در حالی که هیچ مشکلی با دفاع و خطا کردن ندارد، «وقت کشی های ایران – تظاهر به مصدومیت – از نظر من فوتبال نیست، این بی رحم است».
کی روش به ادعای کارواخال واکنش نشان داد و با اشاره به شانه آسیب دیده ی محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال که باعث شد او بازی مصر با اروگوئه را از دست بدهد، اظهار داشت که راموس عمدا به او صدمه زد.

کی روش گفت: “من توصیه می کنم که کارواخال چشم های خود را بر روی هم تیمی و دوست خود که بازیکن تیم ملی مصر را از جام جهانی بیرون گذاشت، بدوزد.اگر او از بازیکنان ایران انتقاد می کند، بهتر است به هم تیمی هایش نیز نگاه کند.”

با این حال، کی روش گفت او معتقد است اسپانیا نامزد قهرمانی جام جهانی است.

کی روش گفت: “آنها بازیکنان فوق العاده ای دارند. ما بابت آنچه که از اسپانیا آموخته ایم از این تیم  تشکر می کنیم. این یک فرصت منحصر به فرد برای بازیکنان من بود تا در مورد فوتبال بین المللی یاد بگیرند.

“هدف ایران پیشرفت بود و اسپانیا اجازه داد که ما این کار را انجام دهیم”.

اسپانیا بازی نهایی خود در  گروه B   برابر مراکش انجام خواهد داد و ایران روز دوشنبه برابر پرتغال قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اشک هاى شاگردان کى روش در بازى مقابل اسپانیا تمجید بازیکن مشهور فوتبال از کی‌روش

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید