خبر فوری

برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه هرمزگان

مصطفی آزادی معاون فرهنگی اداره کل امور اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، گفت: طرح نشاط معنوی در ۲۱ بقعه متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری کلاس‌های احکام، قرآن، ورزش، کامپیوتر، اردو‌های درون استانی، برپایی غرفه‌های مشاور در بخش‌های خانواده، خودباوری، ترویج وقف، و تربیت اسلامی با حضور مبلغان بومی و اعزامی از قم و کلاس‌های سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه‌های اجرایی این طرح برشمرد.
معاون فرهنگی اداره کل امور اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس، امامزاده سید مظفر (ع) قشم، سید سلطان محمد (ع) رودان و سید محمد حاجی آباد را از جمله بقاع شاخص در اجرای این طرح است.
مصطفی آزادی پیش بینی کرد امسال بیش از ۳ هزار نفر در این طرح شرکت کنند.
وی افزود: این طرح از ۴ تیرماه تا ۲۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید