خبر فوری

سنگنورد هرمزگانی مسافر جاکارتا شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،با اعلام کادر فنی تیم ملی سنگنوردی ایران حضور کبری لکزایی فر بانوی سنگنورد هرمزگانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا قطعی شد.
تیم ایران با شش ورزشکار در ماده سرعت و دو ورزشکار در ماده کمباین در بازی آسیایی شرکت می کند.
رضا علیپور، مهدی علیپور، احسان اسرار، کبری لکزایی فر( هرمزگان)، اعظم کرمی و حدیث نظری در ماه سرعت و خسروهاشم زاده و الناز رکابی در ماده کمباین اعضای تیم ملی سنگنوردی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا هستند.
کبری لکزایی فر سنگنورد جوان هرمزگانی بهمن سال گذشته در مسابقات جام فجر به مدال برنز دست یافت.
وی شهریور سال گذشته هم در مسابقات جام جهانی ایتالیا شرکت کرد که با حذف در مرحله مقدماتی از صعود به فینال ماده سرعت بازماند.
کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۹۱ و تصاحب مدال های متعدد مسابقات کشوری از دیگر افتخارات ورزشی این بانوی سنگنورد هرمزگانی است.
تیم ملی سنگنوردی ایران  تا پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا  چهار مرحله اردو برگزار می کند.
بازی های آسیایی جاکارتا روزهای ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور برگزار خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید