خبر فوری

پرونده کشف 3 میلیون لیتر فرآورده نفتی در حال رسیدگی است

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "محمد شریفی" بیان داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر کشف 3 میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان هرمزگان با بررسی های دقیق و فنی مشخص شد که افرادی با جعل اسناد و بارنامه نسبت به دپو و انتقال نفت کوره و نفت گاز قاچاق از این استان اقدام می کنند.

وی افزود: با دستگیری جاعل و 6 متهم دیگر، محل دپوی 3 میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شد، به نحوی که متهمان این مقدار سوخت را پس از انتقال به مخازن استیجاری از شرکت های خصوصی مستقر در اداره بنادر، دپو کرده بودند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: برابر دستور مقام قضائی هر 2 مخزن حاوی سوخت در شرکت های خصوصی اداره بنادر استان توقیف و پلمب شد و تاکنون هیچ سوختی از این مخازن خارج نشده که پرونده مربوطه پس از ارسال به دستگاه قضائی در حال رسیدگی است.

سرهنگ شریفی با قدردانی از همکاری خوب اداره بنادر استان با پلیس در پیگیری این پرونده، اظهار داشت:در صورت هرگونه ابهام در این زمینه اسناد مربوطه و محل پلمب این مخازن به صورت شفاف قابل ارائه هستند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید