خبر فوری

فوت دو نوجوان در حادثه بند چهکند بیرجند

‌علی دلخروشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌ اظهار کرد: ساعت ۱۵ روز گذشته حادثه غرق شدن سه نوجوان دختر در بندچهکند بیرجند به اورژانس بیرجند اعلام و بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی، هلال احمر و پلیس نیز در کمک رسانی برای این حادثه حضور داشتند، افزود: سه دستگاه آمبولانس به همراه بالگرد اورژانس هوایی بیرجند به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سه نوجوان که دچار غرق شدگی شده بودند توسط نیروهای امدادی نجات یافته و تحویل نیروهای امدادی شدند.

دلخروشان ادامه داد: زمانی که این سه نفر تحویل نیروهای اورژانس شدند علائم حیاتی نداشتند و بلافاصله عملیات احیای قلبی آغاز شد.

وی اظهار کرد: دو نفر از حادثه دیدگان توسط بالگرد به بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند منتقل شدند که یکی از آنان علی‌رغم تلاش نیروهای اورژانس فوت شد و حال نوجوان دیگر که در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری است، وخیم است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: یکی دیگر از نوجوانان نیز توسط آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شد که متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید