خبر فوری

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با سموم کشاورزی ویژه بهورزان در شبکه بهداشت شهرستان رودان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان مهندس دورکیش مسئول بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای شهرستان رودان در این کارگاه با اشاره به  رشد جمعیت و محدودیت منابع در بخش کشاورزی و نیاز مبرم به افزایش تولید محصولات کشاورزی و ضرورت انجام مبارزه منطقی و اصولی علیه آفات بر حفظ سلامت کشاورزان، سلامت محصولات کشاورزی و سلامت افراد جامعه و رعایت مسایل زیست محیطی تاکید نمود.

وی  هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی بهورزان با انواع سموم شیمیایی ، کاربرد آنها، نحوه مقابله با عوارض کوتاه مدت و دراز مدت سموم بر محصولات و انسان، روش استفاده موثر از وسایل حفاظت فردی مختلف، اقدامات مورد نیاز پس از استفاده ظروف حاوی سموم و ارائه آموزش های مستمر به کشاورزان در خصوص مراقبت از خود و خانواده هایشان عنوان نمود .

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید