خبر فوری

زیر چتر شهرداری رفتن تیم آذرخش بندرعباس به صلاح نیست

‌احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌با بیان اینکه شهرداری بندرعباس مسئولیت‌های سنگینی دارد که باید برای ساماندهی امور جوانان و محلات صرف کند، افزود: بنده با تیمداری شهرداری بندرعباس مخالف نبوده و نیستم و خود از قربانیان این امر در زمان فرمانداری بندرعباس بودم.

وی اظهار کرد: انتظار داشتم شهرداری بندرعباس با تقویت تیم فوتبال در عرصه ملی بتواند نماینده شایسته‌ای برای استان هرمزگان باشد که امیدواریم این امر در سالجاری محقق شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اگر قرار است شهرداری برای ورزش سرمایه‌گذاری کند، تمرکزش را بر روی تیم‌های خود بگذارد تا تیمی قدرتمند با حمایتی بهتر راهی مسابقات کشوری شود، اضافه کرد: شهرداری بندرعباس دیگر توانایی حمل بار اضافی ندارد.

مرادی با بیان اینکه تیم آذرخش با زحمات فراوان به این مرحله رسیده است، اضافه کرد: نباید این سرمایه اجتماعی را به‌راحتی از دست بدهیم و باید همگی تلاش کنیم تا حمایتی اصولی و صحیح از این تیم صورت بگیرد.

وی با تقدیر از ورود استاندار هرمزگان به مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در استان هرمزگان و نگاه ویژه به تیم فوتسال آذرخش بندرعباس، ادامه داد: با استاندار در این خصوص صحبت کرده و تأکید می‌کنم که باید حمایت اصولی از این تیم صورت بگیرد و در این زمینه بنده و سایر مسئولین همراه استاندار خواهیم بود؛ همان‌طور که در آبادان شرکت نفت، در اصفهان فولاد مبارکه و ذوب آهن، در انزلی منطقه آزاد انزلی، در خوزستان منطقه آزاد اروند و فولاد، در گچساران نفت و گاز، در سیرجان گل گهر و بسیاری از تیم‌های ورزشی دیگر با حمایت بنگاه‌های اقتصادی در مسابقات حضور می‌یابند، در هرمزگان هم باید بنگاه‌های اقتصادی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود پای‌کار باشند و در این زمینه همراهی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیر چتر شهرداری رفتن تیم آذرخش بندرعباس به صلاح نیست، خاطرنشان کرد: تاکنون هم در بحث حمایت از تیم آذرخش بندرعباس دیر شده است و وقت را ازدست‌داده‌ایم و باید به‌گونه‌ای ضرب‌الاجلی وارد این موضوع شده تا در این فصل این تیم با مشکلات کمتری راهی مسابقات شده و دل مردم هرمزگان را شاد کند.

وی در پایان گفت: طبق صحبت‌های صورت گرفته با استاندار هرمزگان و قول وی در خصوص حمایت یکی از بنگاه‌های اقتصادی استان هرمزگان از تیم آذرخش، امیدوارم این موضوع هرچه زودتر عملی شود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید