خبر فوری

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی 259 کیلو مواد افیونی در جاسک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "عباسعلی بهدانی فرد"  گفت: در راستای مقابله بی امان با سوداگرن مرگ و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران انتظامی شهرستان جاسک، حین کنترل محورهای فرعی و خاکی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت به سمت جاده های فرعی اطراف متواری شد که اکیپ گشت با عکس العمل خوب خود در تعقیب و گریزی طولانی ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح موفق شد خودرو را متوقف کند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم با استفاده از موقعیت جغرافیایی از محل متواری شد، اظهار داشت: در بازرسی انجام شده از خودرو، 259 کیلو گرم تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های پاک سازی و تاکید بر استمرار این طرح ها از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110، اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید