خبر فوری

جذب ۳ هزار حامی در طرح اکرام ایتام

دهقانی رئیس اکرام ایتام کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت:سه هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان جذب شدند.
وی افزود: بیشترین جذب حامی را شهرستان بندرعباس با تعداد هزار و ۱۰۰ حامی دارد.
رئیس اکرام ایتام کمیته امداد استان هرمزگان گفت:از ابتدای امسال تاکنون سه میلیارد تومان با کمک حامیان طرح اکرام ایتام به فرزندان یتیم و محسنین پرداخت‌شده است.

مهدی دهقانی، با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد است گفت: تلاش کمیته امداد بر این است تا با همکاری حامیان برای فرزندان نیازمند که در معرض از فقر اقتصادی و فرهنگی قرار دارند، خدمات مطلوب‌تری در بخش‌های تحصیلی فرزندان، مسکن، معیشت خانوار و لوازم ضروری منزل نیازمندان ارائه دهد.
وی افزود: هفت هزار و ۳۰۰ یتیم و چهار هزار فرزند در طرح محسنین از حمایت ۳۰ هزار حامی برخوردار هستند.
رئیس اکرام ایتام کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مردم نوع‌دوست می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح اکرام ایتام اعلام همکاری نمایند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید