خبر فوری

برگزاری جشنواره ملی تعاونی‌های برتر هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،موسی نجفی مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر هرمزگان برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری جشنواره را شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون و برای فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی عنوان کرد.
مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: همه شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی در گرایش‌های مختلف می‌توانند برای حضور در جشنواره با مراجعه به نشانی اینترنتی www.taavonibartar. ir در سامانه مربوطه ثبت نام کنند.
گفت: ثبت نام از ۲۴ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۱۶ تیرماه امسال ادامه دارد.
موسی نجفی افزود: منتخبان آن به جشنواره کشوری معرفی می‌شوند.
بیش از ۳ هزار تعاونی در استان مشغول به فعالیت هستند.
جشنواره تعاونی‌ها برتر هر سال همزمان با هفته تعاون در شهریور ماه برگزار می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید