خبر فوری

نوسازی ناوگان حمل و نقل باری

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به اهمیت نوسازی ناوگان فرسوده کامیون‌ها با سن بالاتر از ۳۵ سال نرخ نوسازی ناوگان حمل و نقل با اعطای تسهیلاتی معادل 80 درصد قیمت خودرو تا سقف 2 میلیارد و دویست میلیون ریال برای کامیون های بالای 26 تن و تا سقف 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برای کامیون های 19 تا 26 تن و تا سقف 2 میلیارد ریال برای کامیون های 10 تا 18 تن با نرخ سود 9 درصد به متقاضیان شرکت درطرح تسهیلات پرداخت می شود.
وی افزود: در این طرح همه اقدامات نوسازی از جمله اسقاط خودروی فرسوده، تولید خودرو، تامین منابع مالی به منظور اعطای تسهیلات به متقاضیان شرکت درطرح و تحویل خودرو برعهده سرمایه گذار است.
دست نشان خاطرنشان کرد: ناوگان فرسوده ای که دارای کارت هوشمند ازسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و حداقل یک سال قبل از نوسازی در شبکه حمل و نقل عمومی کالا فعالیت داشته است، مشمول طرح می شود.
گفتنی است تا کنون 99 دستگاه از ناوگان باری استان زنجان برای نوسازی ثبت نام کرده و 54 نفر از متقاضیان خودرو را دریافت کرده اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید