خبر فوری

واژگونی نیسان 8 نفر را راهی بیمارستان کرد

شهیار میرخشتی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به وقوع سانحه رانندگی اظهار کرد: ساعت 23 و 40 دقیقه شامگاه یکشنبه 27 خردادماه وقوع یک فقره سانحه رانندگی به مرکز فوریت های پزشکی 115 گزارش شد.

وی اذعان داشت: نیروهای امدادی مرکز 115 بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل واقع در محور لالی، کیلومتر 10 مسجدسلیمان اعزام شدند.

میرخشتی با بیان اینکه در این حادثه 8 نفر شامل 3 زن و 5 مرد عشایر دچار مصدومیت شدند تصریح کرد: مصدومان حادثه بوسیله 3 دستگاه آمبولانس به بیمارستان امید لالی انتقال یافتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید