خبر فوری

برگزاری مجمع انتخابی هیئت ورزش های رزمی استان هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان،ابتدا غلامعلی دانشور با اشاره به اینکه ورزش های رزمی با سرپرستی اداره می شد و در همین مدت کم نتایج خوبی را در کشور به دست آورد، افزود: امیدداریم با انتخاب اعضای مجمع شاهد تحول مناسب و چشمگیر در این رشته رزمی باشیم.

وی بیان کرد: اعضای مجمع نباید تنهابه حضور دراین جلسه اکتفا کنند واعضای مجمع قدرت اجرایی بالایی دارند وباید برتمامی برنامه ها و عملکرد هیئت رزمی اشراف داشته باشند.

دانشور در پایان گفت: باتوجه به کسب رتبه مناسب از سوی ورزش های رزمی امیدداریم با انتخاب رئیس جدید هیئت این موفقیت ها تداوم داشته باشد و اعضا با همدلی و وحدت و حمایت این رشته رزمی را در سطح کشور معرفی نماییم.

درادامه دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی اظهارداشت: بابیان اینکه عبدالرحیم سهراب زاده مسئولیت هیئت را با رای مجمع بدست آورد.امید دارم بتواند به خوبی در مدیریت این رشته رزمی موفق ظاهر شود.

وی تصریح کرد: یکی از راههای موفقیت این رشته ورزشی تعامل با آموزش و پرورش واداره کل ورزش وجوانان است که میتواند این موفقیت را دوچندان کند.

وی ادامه داد :باید ورزش های رزمی ساحلی در کنار این رشته راه اندازی شود،زیرا ظرفیت و پتانسیل آن در استان هرمزگان وجوددارد و نیازمند توجه و حمایت است تا شاهد باشیم که استان هرمزگان به یکی از پایگاههای مهم ورزش رزمی ساحلی در کشور معرفی شود.

درپایان این مجمع از بین چهار کاندیدای این رشته به نام های جهانگیر زمانی،عبدالرحیم سهراب زاده ،سعیدداج و علی مجیدزاده رای گیری به عمل آمد و سعید داج 7رای و عبدالرحیم سهراب زاده با 6 رای به دور دوم راه یافتند .

که در نهایت عبدالرحیم سهراب زاده با کسب 8رای در مقابل 6رای سعید داج ، به مدت 4سال به عنوان رئیس هیئت ورزش های رزمی انتخاب گردید.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید