خبر فوری

کشف بیش از هزار کیلوگرم لیموی خارجی در بندرعباس

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،عبدالرضا پیروی منش رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:در راستای اجرای طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان،  طی بازدید از واحد صنفی میوه فروشان در بندرعباس از یک واحد صنفی میوه فروشی هزارو ۹۵ کیلوگرم لیموی خارجی کشف شد.

 وی ارزش ریالی لیموهای کشف شده را بیش از ۱۶ میلیون ریال عنوان کرد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:در این راستا پرونده تخلف تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

عبدالرضا پیروی منش افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت موارد را به سامانه ۱۲۴ این سازمان اعلام کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید