خبر فوری

خرید بیش از ۶ هزار تن گوجه فرنگی از کشاورزان هرمزگانی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سیروس اسدپور مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت: از آغاز فصل خرید حمایتی گوجه فرنگی در استان تاکنون ۶ هزار و ۴۴۰ تن محصول به مراکز تعاون روستایی استان تحویل داده‌ شده است.

وی افزود:خرید حمایتی گوجه از کشاورزان گوجه فرنگی‌ کار استان از نیمه اسفند‌ماه سال گذشته اجرایی شد .

 مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت:  برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل در استان هرمزگان همزمان با آغاز سرما در نقاط سردسیر کشور،  آغاز می‌شود.

سیروس اسدپور با اشاره به اینکه امسال قیمت گوجه فرنگی در مزارع استان هرمزگان نسبت به هزینه تولید آن افت کرد گفت: برای جلوگیری از خسارت کشاورزان استان طرح خرید حمایتی محصول گوجه فرنگی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه هر کیلوگرم گوجه فرنگی ۳۷۰ تومان خریداری می‌شود افزود: این محصولات در سبد‌های پلاستیکی بسته بندی و با هزینه تعاون روستایی به کارخانه‌های رب گوجه فرنگی خارج از استان هرمزگان بارگیری می‌شود.

 مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت:در این رابطه ۱۰ مرکز خرید در شهرستان‌های پارسیان، بستک، کهورستان، سرخون، قلعه قاضی، شمیل، رضوان، هشتبندی، تیرور و برنطین راه‌اندازی شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید